Dagen i punktform

-Var orolig för kycklingarna så vaknade 3 gånger i natt. Tänkte t.o.m. gå ner och kolla till att kycklingarna mådde bra. Nej, jag drömde inte, jag hade fått för mig att maten vi lagade igår skulle bli dålig över natten. Ibland får jag sådana där konstigheter på hjärnan.
-Åkte till T-centeralen och möttes av budskapet att det var rökutveckling i Mörby och att det inte gick någon trafik mellan Tekniska högskolan och Mörby. Universitetet ligger däremellan. Jag åkte mot Hässelby och tog bussen från Odenplan. Var en av sex personer som var i klassrummet i tid. Vi började lektionen 20 minuter senare då alla hade problem att ta sig fram. Ersättningsbussarna blev knökfulla och gick sällan, några gick från KTH, vilket ju tar en stund, och några tog taxi (kostade 140 kronor, en t-banestation).
-Läraren A var tillbaka! Jippi. Hon är verkligen bra!
-A berättade att när hon skulle åka från Italien igår och blev hon stoppad pga en lavin. "En timme" sa de hela tiden, det tog 10 timmar innan de kunde fortsätta mot flygplatsen. Väl där fick de köpa nya biljetter och hon hade fått exakt en timmes sömn i natt (skulle varit på Arlanda klockan 13 igår).
-T hade missat att flytta pengar mellan konton så jag pröjsade hans lunch. Har jag en innestående där.
-T och jag jobbade ihop, inte effektivt men klara blev vi iaf.
-Jag mötte upp mor och vi körde styrka på gymmet.
-Jag kom hem och träffade J i 15 minuter, nu är han på väg till träning.
-Nu äter jag rester från igår och är sjukt mätt. Har typ hela tallriken full med mat men det är så otroligt mättande så det kommer aldrig att gå...
-Sedan ska jag läsa på och skriva om IPRED som börjar gälla 1 april i år och läsa ett rättsfall.
-Sedan ska jag duscha. Blir det någon tid över ska jag slappa!

Det här har jag kvar på tallriken nu:
kycklinggryta med curry, skivad banan och jordnötter samt jasminris.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

haha lokala skillnader kanske? =P

2009-03-02 @ 21:18:06
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: jayne

Vilka kycklingar var du orolig för....??? Maten eller har ni levandes kycklingar?

Ha en bra tisdag..

2009-03-03 @ 06:29:45
Blogg/hemsida: http://jayne.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Vi har också haft snö under gårdagen (rätt så blaskig sådan!)



Nu sitter jag med frukosten och degar.. =P

2009-03-03 @ 06:41:47
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0