Här bor jag

Var inne på Blocket och tittade på hus. Märkte att det till höger finns en generell beskrivning av områdets innevånare som Experian sammanställt. Blev självklart sugen på att se vad de säger om mitt område som jag anser vara väldigt mycket åt ett visst håll... Hittade ett grannhus som de lagt ut för försäljning och nog tror jag att den listan träffar ganska rätt.. Så här beskrev de om mitt område:

OM OMRÅDET:
* Många medelålders gifta par med barn
* Främst villor byggda 1951-1990
* Ovanligt många jobbar med finans
* Intressen: segla, utförsåkning & golf
* Lägger pengar på båttillbehör, dataspel & vin
* Sportbilar & minibussar mycket vanliga
* TV-tittande: ekonomi & golf

Mm... de känns som mina grannar faktiskt...

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0