Jag ser det snöar

OJ vad snön vräker ner! Det är vitt, vitt, vitt. Inga gympadojjor på fötterna som jag hade tänkt inte... Jag som tyckte att förra snön kunde vara detta vinterårets sista (gärna i november-december igen). Jag är sugen på vår nu. Men, ja vad gör man? Det är ju vackert. Får njuta av denna också, för sedan kanske det inte kommer mer på ett bra tag...
Så måste jag skriva så jag kan minnas för framtiden, att det var dåligt med snö i slutet på 2008, men tom idag 2009 tror jag att det har varit fler snödagar (dvs dagar med snö på marken) än barmarksdagar under detta årets 2½ första månader.
Mycket snö i år.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Nina

Hejsan..! jag älskar den klänningen, mjo det är aningen stor i strl så en mindre än vanligt blir nog bra:) Ha en bra dag! Kram

2009-03-10 @ 08:39:13
Blogg/hemsida: http://www.metrobloggen.se/ninadiggardig

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0