Lyckorus

Då tog jag och åkte och tränade. Tror det heter crosstrainer det som jag kör kondition på oftast. Tycker den är mycket lättare än att springa på löpband. Iaf så tänkte jag bara köra ett förinställt pass på 28 minuter men sedan tänkte jag om. Ändrade inställningarna och 1 timme 28 sekunder senare hade jag "sprungit" 1,13 mil. That's a record. Har aldrig försökt mig på över 5 km förut (okej för sådär 7 år sedan sprang jag 6.9 km utomhus)så det var över förväntan. Var sjukt nöjd. Liite missnöjd att jag inte fick det på 1 timme blankt, men nästa gång...

Jag var rödare än så här efter den turen...
...snarare så här röd


Mamma slutade tidigare från ett möte i stan så vi möttes upp och kollade på smycken, väskor (mamma köpte två) och skor från Skopunkten. Jag köpte 2 vår/sommar skor. Ett par var ljusrosa! Det andra var randiga ballerina i grå nyans. Mamma köpte sig ett par skor hon också, svarta. Så det blev 3 betala för 2. Gillar sådant. Dessutom fick jag nya skosnören till mina kängor, sådant är så lätt att glömma. Vi tog en fika i stan och drog sedan hemåt i snöyrvädret.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0