"Men du sa ju att jag skulle hämta dem..."

Fick detta mail på min privata "duktiga flickan"-mail (dvs den jag söker jobb från, har kontakt med skola osv, istället för den egocentriska jag skaffade som 13-14 åring och som jag har till msn och andra internetsidor), har märkt att det ofta skickas fel till min adress, finns väl flera liknande...:

Hejsan!
Nu har skorna kommit! Hämtas i receptionen mån-tors 17.30-20.00, eller i samband med gruppträningspass!

Mvh
TC


Är sugen på att svara:

Fel mail! Jag har icke beställt några skor på träningscentret! Tack ändå för erbjudandet av de skor som icke är mina! Var det redan betalda också? Snygga? Kanske borde ta dem ändå. Kan du skriva en avhämtningsadress så ska jag försöka komma förbi?!

Mvh
Mailinnehavaren.


Fast det blir nog bara de första två meningarna... Mottagaren kanske inte har humor...

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Bella

Haha "tacker ett par gratis skor"!



Och ja usch jag börjar få åldersångest!

2009-03-12 @ 18:11:34
Blogg/hemsida: http://thisdreamisover.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: jayne

ha ha ha ha ...tack för skorna!!!

Kanske en present???

ha ha ha ha

2009-03-12 @ 18:24:23
Blogg/hemsida: http://jayne.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Tess

ja det är jag också. ofta så tänker man inte utan bara köper men jag ska försöka tänka mer på de nu -:)

2009-03-12 @ 18:41:33
Blogg/hemsida: http://beautikiller.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Tess

ja man köper ju av dem märkena man är van vid liksom och med tanke på att det är stora märken tycker jag det är konstigt att dem inte är mot detta

2009-03-12 @ 19:16:04
Blogg/hemsida: http://beautikiller.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Anonym

hej sara japp jag ar i syrien

haha blev ett spontanryck ; hehehe

jooo men min mobil fungerar inte har men jag pratar med min familj fran internet o en annan telefon sa ingen fara heeh

2009-03-12 @ 20:30:41

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0