Natti

Puh, lång dag (inte riktigt så här lång men lång ändå) så jag orkar inte berätta om den än. Nu ska jag duscha och köra repetition till redovisningen en sista gång så det sitter färskt där i hjärnan.
Vi hörs imorgon!
Sov gott!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Ah, berätta mer när du orkar.. mitt ex "söt" heter också det, lite komiskt! =)



Men då önskar jag dig lycka till idag! ;D

2009-03-18 @ 07:56:44
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: [Viktoriae] - En blogg om självkänsla och mer!

Sv: God förmiddag!

Det är verkligen trist att behöva vänta på läkarna när det är så noga att man själv måste vara där så tidigt och i tid, förstås.



Jag hoppas inte det var för läskigt med undersökningen?



Veckan går bra hittills, men idag ska jag göra en del grejer som jag är lite nervös & egentligen inte alls känner för.. så det blir en lång dag idag!



Allt väl idag hos dig? kram

2009-03-18 @ 10:44:40
Blogg/hemsida: http://viktoriae.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0