Nu och bakåt

Nu sitter jag här med lagboken framför mig, med propositioner uppslagna på Rättsbanken och ett worddokument som ska fyllas. Min uppgift att att ta reda på och skriva ner vad den nya lagen, IPRED, säger om fildelning. Det ska vara klart på måndag och jag ska försöka hinna med så mycket som möjligt idag. Men det känns lite segt. Jag behöver den där pressen att det måste bli gjort nu, annars är det för sent. Den som man brukar få när man sitter där sent kvällen innan. Det är då jag är som bäst. Nu har jag ju flera timmar idag på mig, och flera timmar imorgon...

Innan det här var jag och svärfamiljen och sjöng Ja må du leva för Js lillasyster. Nu är hon tonåring på riktigt! Så därför gick vi in till henne ungefär 20 i 12, tidigare än så kan man ju inte väcka en tonåring...  Sång, frukost på sängen och massa paket. Hennes gudmor kom hit också, de har samma förnamn. Vi var där i drygt 40 minuter innan vi begav oss igen. Middag ikväll blir yakiniku, födelsedagsbarnet väljer.

Jag gick upp 9.40 sovit så himla gott. Dock släckte jag lampan 1.40 igår så lite seg var jag imorse. Filmen var jättebra (Män som hatar kvinnor) så se den om ni är över 15 år. Förstår att de har den åldersgränsen. Om inte annat så läs boken! Den är så sjukt bra. De andra två böckerna också. Filmen var slut vid midnatt och jag och J missade precis tåget hem och fick vänta 14 minuter. Det var iaf inte jättekallt ute.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Haha jag var upe dygnet runt som tonåring! =P

2009-03-07 @ 23:06:08
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0