Sovmorgon

Upp 8, sticka 9. Det var planen. Men jag snoozade och snoozade och snoozade och upp kom jag kvart över 9. Varför stressa? Sitter nu här med frukosten och J gick upp för att ta sig en dusch. Därefter ska vi nog pallra oss till våra skolor. Jag kommer nog sitta kvar där rätt länge. Behöver komma igång med tentaplugget. Förutom redovisningen imorgon, frågestunden på onsdag och föreläsningen på fredag så har vi inga lektioner kvar till tentan. Inga direkt lektioner är det vi har kvar heller. Har fått veta allt vi behöver så nu är det bara att repetera. Puh. Nåväl. Jag gjorde ingen plan igår så får fixa det idag.

Hörde på nyheterna på klockradion om den 14 årige pojke som skulle fyllt 15 imorgon som dog igår under en fotbollsmatch. Usch stackars hans familj!


Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Usch vad hemskt.. Tyvärr händer det väl allt för ofta..



Hoppas du får pluggat iaf! Kramar

2009-03-16 @ 11:17:31
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: EmelieLiljeberg - Känd som Ämmi

Härlig blogg !

Hoppas du får en fin måndag :)

Kram

2009-03-16 @ 13:41:58
Blogg/hemsida: http://lemondream.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Susanna

Gud vad jag längtar till vår och sommar när jag ser din bakrund :)



Hoppas du haft en bra dag i skolan!

2009-03-16 @ 15:34:17
Blogg/hemsida: http://bubocorax.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0