Utvilad? Pyttsan

Usch vad jag har sovit dåligt inatt. Har legat och vridit och vänt mig och bara känt mig som ett frågetecken. Gick upp 4.30 för att skriva ner vilka frågor jag har om vår uppgift.
Vi ska ju skriva ett arbete 4 Pers. tillsammans, det får dock inte märkas att delarna är skrivna var för sig så när jag skrev igår kom jag på massa småsaker som gjorde att jag inte visste hur jag skulle skriva, för vi inte hade bestämt några normer om det. Så istället för att skriva 3 sidor, skrev jag betydligt mindre och det var därför jag sov dåligt. Och 4.30 skrev jag ner mina frågeställningar kring hur vi ska skriva det... Tänkte att sedan kan jag väl sova, men klockan 6 vaknade jag igen med samma oro. Så slutade med att jag gick upp före väckarklockan. Snark.
Vi hade ingen läxa till lektionen idag, det enda var "se till att ni är utvilade". Ja just det, verkligen...

Jag får trösta mig med att jag kan sova när jag kommer hem, eller iaf imorgon. Åh vad skönt det ska bli att träffa gruppen och reda ut frågorna. De var inte få och det var därför jag hade panik i natt, jag var rädd att glömma något. Är det bara en sak man undrar över kan man skriva på och ändra i efterhand, men nu var det ju 10-15 saker och det blir bara ett enda stort ?.  Hoppas att vi går igenom dem ordentligt, att jag får min talan hörd...

På lektionen ska vi leka rättegång, hoppas det blir roligt och inte alltför svårt.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: [Viktoriae] En blogg om självkänsla & tänkvärda inlägg!

Oj vad jag blir trött när jag läser det där.. Jag hoppas ni klurar ut hur ni ska ha det och att det blir bra!



Min helg har vartit bra, tack, har lekt lite flytthjälp!



Lycka till idag & Ha en mysig måndag!

2009-03-09 @ 11:18:45
Blogg/hemsida: http://viktoriae.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0