En helt vanlig fredag

Igår skrev jag ner ett utkast till mitt PM, måste stärka analysen känner jag men annars är jag relativt klar. Tog mig även en titt på mina gamla teckenspråksläxor. Där man filmar sig själv och tecknar. Riktigt roligt att se. Vilken skillnad från början på första terminen och slutet på andra, ojojoj. Stor skillnad alltså. Och alla dessa roliga historier som vi fick berätta, det gör det roligt att se även idag! Dock förstår jag inte alls hur jag klarade av att fokusera så pass bra ändå med allt kackel runt omkring. Folk snackar, ropar, frågar, öppnar dörrar och så vidare- inte lätt att hålla fokus på vad jag ska teckna!
Nej, det var roligt att se alltså...

Sedan mötte jag mor och vi tog oss en promenad. Jag hade kunnat gå en väg, men trodde att en annan skulle vara trevligare och närmare. Den var deinitivt inte närmare. Absolut inte. Men vi kom fram till slut iaf. Handlade det vi behövde i Vby, åkte hem till mor och far och åt lite räksmörgås där. Såg på Postkodlotteriet som hade "blivande brudpar"-special. Hade jag gärna varit med på och tjänat ihop lite pengar till mitt kommande bröllop. Sedan talang, sedan körde far hem mig. Vi satt utanför huset i bilen i 30-40 minuter och bara snackade. När jag precis kommit in ringde mamma och frågade när pappa åkte från mig, hon började bli orolig att han inte dök upp någon gång...

Jag och J halvsomnade på soffan vid midnatt och gick och la oss 01. Strax före 8 vaknade vi båda och klev upp. Lika bra att hålla på ens goda vana att gå upp i tid...

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Emma

Ja precis =)

Det var telefontjänst kundtjänst jobb



hörru föresten varför är din blogg så konstig

jag kan knappt läsa för det är så smalt

typ såhär

hej

jag

la

lalala

lala



=)

2009-05-09 @ 12:06:17
Blogg/hemsida: http://memzz.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Oh, låter som en trevlig dag!



Om det får dig att känna dig bättre så kanjag meddela att mina magproblem fanns innan detoxen. Magproblemen känns däremot mer nu kanske för att magen mådde bra under en vecka och jag hann vänja m ig vid det? Jag har alltid haft problem med magen.



kram

2009-05-09 @ 12:08:03
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Tyvärr är helgen fullspäckad så lugn och ro får man ta en annan dag.. Jag saknar detox-veckan.. då tog man sig lugn och ro och hade det inplanerat.. suck. Idag är ingen bra dag.



Ja, jag har sett den och tycker den är bra! Gillar i regel svenska filmer :) Tyvärr är jag uppbokad ikväll så det blir nog ingen film inte.. =(



Kramar

2009-05-09 @ 12:54:49
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Emma

Men alltså det är på en liten rad

på höger sida.. jag tror kanske de

är min internet ruta som är kosntig då

för när jag ska skriva kommentar på din blir det jätte konsigt kan skriva hur långt som helst åt höger hahha

2009-05-09 @ 13:24:47
Blogg/hemsida: http://memzz.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0