Promenix

Jag mötte upp mor 11.26 i Vby och vi gick sedan till Maltesholmsbadet, för er som känner till området. Eller som min storebror sa som liten "Martin holms badet", gissa vad han heter... Vi gick genom gröna områden och det kändes inte alls jobbigt att gå. Framme vid stranden slog vi oss ner på en bänk vid sanden och snackade på. Riktigt trevligt. Mor kom på att vi skulle byta plats så solen kom på båda våra sidor. Dock kom hon på det för sent. Så på min ena sida av kroppen ser jag röd ut och på den andra brun...
Märks att jag hade ballerinaskor...
Bonnbränna efter Tshirten

Fräknarna tittar fram igen. (Där ser ni mitt snea leende också, så typiskt mig att ha munnen så).

Så här är vädret idag:


Efter att ha suttit där ett tag gick vi hem till mor och far, och det är en rätt bra bit ändå. Fast så jobbigt kändes det inte. När vi kom dit snodde jag lite mat och sedan drog jag med pappa på en promenad till Vällingby. Väl där gick vi in på Telia och hörde oss för om han kan få billigare abonnemang och pappa fick en brochyr med sig hem.

Här har vi en bild på pappa från sista april, ser ni fjärilen?

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Åh, maltan!! <3 hihi



Jag vet inte. Söt är inte allt för förtjust i kameror faktiskt men jag tror det ska finnas bilder på bdb.. ska se om jag kan hitta en länk..

Hääär!! http://DreamMaddo.bilddagboken.se/p/show.html?id=162859526&directlink=1



Det är visserligen ett år sen och lite till..Han är inte lika.. hmm.. attraktiv längre i mina ögon men där var han det vackraste jag visste!



Ja det låter som en bra ide! Jag äger ingen våg för jag tror att jag skulle bli helt manisk!



Haft en bra dag? Lät så iaf. =) Kramar

2009-05-02 @ 22:44:08
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0