Dan före dan före doppardan

Eller det kanske är en missvisande rubrik? Nå i övermorgon smäller det. Inte lång tid kvar nu. J har tvättat sängkläder och badrock åt mig. Sängkläderna för att jag måste sova i rena sängkläder sista natten hemma, badrock för att ha den att gå omkring med i korridorerna.

Men det blir nog mer om det där imorgon.

Idag var jag dels och hämtade ut tentaoriginalet. Sparar ju på dem även om jag inte har C1an sparad. De lär väl inte ha kvar den nu...
Efter det tittade jag förbi Juristernas bokhandel där jag ju lämnat in lite gamla böcker (de flesta köpa på second (eller tom third) hand redan då) från förra terminen för second hand-försäljning. Det visade sig att alla hade blivit sålda och jag fick kassera ut pengar. Välbehövda slantar. Kanske lite onödigt stor sedel men jag vet fakiskt inte om jag har haft en sådan sedel i min ägo förut. Det händer sannerligen inte ofta så kan lika gärna njuta av den. Hellre i denna valör än låta böckerna samla damm i bokhyllan

Ser ni hur mycket pengar jag tjänat idag?


Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Det är något speciellt med tusenlappar! Svåra som stryk att spräcka.. De är ju så stora att man inte vill det. Ooh, imorgon smäller det! Det kommer gå så bra så! =) Kramar

2009-11-10 @ 14:30:11
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0