Min första Award

Jag har fått min första award, yeey. Den kommer från Jayne. Tack så mycket!

Jag ska skriva 10 saker om mig själv och skicka awarden vidare till 3 personer, de 3 är Viktoria, Maddo och Agneta.
TIO saker om mig:

1, Jag älskar att studera.
2, Om jag blev ekonomiskt oberoende skulle jag plugga i många år.
3, Jag känner mig naken utan armbandsur.
4, Jag är endast lillasyster, och dessutom sladdis.
5, Jag är faster men nåde det brorsbarn som kallar mig "Faster Sara".
6, Jag älskar katter och har haft två fina killar. Kommer definitivt finnas en kissekatt i mitt hem i framtiden.
7, Vill gifta mig med J och få sisådär fyra barn.
8, Skulle vilja bo utomlands något år.
9, Skulle vilja ge mina barn två eller tre språk att växa upp med.
10, Vill inte byta ut någon av mina familjemedlemmar även om jag såklart inte alltid är tillfreds med dem.


Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Jayne

oh... va kul att läsa mer om dig!!!

Jag älskar också att studera!!! Jag har valt att jobba och läsa på min så kallade fritid...LOVE it.

Katter ja...visst är bara så fina och härliga djur.

Ha det

2009-11-08 @ 21:35:52
Blogg/hemsida: http://jayne.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Vad gullig du är!På tal om katter rä jag inte så förtjust i dem.. :P Sett bilderna? Va en katt-tårta. Hihi. E-fri. Skönt att veta att jag inte är ensam om vissa punkter, även om du nu bytt ut snutte mt J. :P hihi Godnatt! Kramar

2009-11-09 @ 00:05:01
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Ja, fast festen var trevlig när bilderna togs. :) Det var bara en kort period jag tyckte att festen blev förstörd. men men. Du ska la opereras snart?

2009-11-09 @ 10:24:47
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Börjar du bli nervös?

2009-11-09 @ 10:49:57
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0