Röd brudklänning

Hade den bara funnits i vitt så... Vilken fantastisk brudklänning. Och jag älskar ju rött. Min mamma hade en röd brudklänning när hon gifte sig (röd som bakgrundsfärg och lite större blommor på) och hon och pappa firade ju 35 årig bröllopsdag i år. Så... man kanske skulle satsa på en röd klänning iaf? Den är ju hur fin som helst.
Rött och guld skulle ju kunna vara bra tema-färger. Det funkar ju bra på bloggen, eller hur?


3999 kr på Halens.
(Klicka på bilden för fler bilder)
Jag var ute efter att kolla på julklappar. Och hamnade på brudklänningar. Nå, det är inte dags att önska sig en brudklänning ännu så borde gå tillbaka till att kika på vanliga t-shirts osv...

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: mamma

Wow vilken läcker och du skulle var underbart vacker i den!

2009-11-30 @ 18:57:03
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

oh, spännande! Gifta sig i rött. Har du inga bilder från bröllopet?



Flytten är i nyårsskiftet. Förhoppningsvis kan vi flytta in tidigare, i mellandagarna.



Jag gillar musik och ibland är den bäst när den är hög.. :) Kramar

2009-11-30 @ 21:41:53
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Jaa, vill gärna se dina föräldrars bröllopsfoto! :)



Hehe, jag såg på nyhetsmorgon med westlife (nina är min källa) så sa de att de skulle gästa idol.. :D Har man bara fått in ena foten ijulet så rullar informationen.. :P



Allt löser sig tillslut. Va bara tvungen att få ur mig allt som kändes usch just då.. :( Kramar

2009-12-01 @ 09:41:50
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se
Skrivet i slottsdammet av: ida

hihi. förstår att det är lätt att hamna på brudklänningar istället. den va verkligen vacker. Själv vill ja ha traditionellt vitt. men är verkligen snyggt med färger.



Åhh tack så mycket. Har säkerligen hittat en ny hobby nu. älska pyssel:P



Här har vi bara satt upp adventsljus å lite annat. men inga tomtar än. de får vänta. några julklappar köpte jag för ett bra tag sen. Men nu på söndag blir det en tripp till ullared å då tänkte jag handla klart. hur går det själv? vart ska ni fira jul? jag ska för första gången vara utan min släkt å fira tillsammans med sambons. kommer bli konstigt. men självklart underbart. Vill inte fira ifrån varandra. skulle kännas jätte knäppt.

2009-12-01 @ 10:15:33
Blogg/hemsida: http://idapersson.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0