Turkisk burgare

I torsdags lunchade jag med T och han introducerade mig för turskiska burgare som fanns i Hötorgshallen. Det är spenatburgare och jag valde kyckling med curry på. Väldigt intressant.



Det smakade faktiskt helt okej. Jag är inte så förtjust i spenat men det smakade inte alls mycket så det gick an. Det är klart ätbart iaf även om jag ätit mycket godare maträtter. Rätten kostade 40 kronor så det var prisvärt dessutom.

Det enda jobbiga var att det är i Hötorgshallen. Även om det var lite sen lunch så är det sjukt mycket folk och så fort vi hade tuggat i oss maten kom en som jobbade där fram och frågade om vi var klara. Samma sak hände den enda andra gången jag ätit där och jag gillar inte det. Vi hade tänkt resa oss inom sådär 15 sekunder iaf för att lämna plats till andra, men detta känns ju som att man blir utkastad. Klart minus.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: angelica

oj vilken burgare! :D

2009-11-08 @ 00:30:46
Blogg/hemsida: http://angelicato.bloggplatsen.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0