Dieten avslutad!

Nu är den över efter 20 dagar. Det var inte så jobbigt när man kom över de första dagarna. I slutet var det jobbigaste att inte kunna göra saker spontant som har med mat att göra. Tex har jag inte kunnat fika eller äta ute. Inte ens dryck har jag kunnat unna mig på stan då jag bara druckit vatten och mjölk.

Slutresultatet för J är minus 4 kg.
Slutresultatet för mig måttmässigt är (på 17 dagar):

Mage smalast -5 cm

Mage tjockast (över lovehandles) -5 cm

Höft -1 cm

Under byst -2 cm

Byst -1 cm

Stuss -3cm

Och för några dagar sedan drog jag på mig ett par jeans som jag inte använt så mycket då de inte alls är strechiga och på senaste tiden varit svåra att knäppa. De flög upp över höften på mig och knäppte sig utan problem. Efter några timmars användning syns knappt några märken alls över magen. Visst är det härligt?

Och belöningen blev alltså detta:

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Jayne

GRATTIIIIIIIIIS!!!!

Hur ska du gå vidare nu då??? För att behålla detta underbara?

Jag lever snålt i veckorna med mat, men unnar mig som vanligt i helgerna. Tar det sakta alltså.. ja om ens ngt händer... ha ha ha ha.

GRATTIS igen

2009-10-18 @ 11:06:08
Blogg/hemsida: http://jayne.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Hur smakade det då?



Visst är mat en social sak. Jag brukar bjuda hem vänner och erbjuda det jag äter. Förstår att det är lättare med min e-mat än vissa dieter men.. det är ett tips! =) Man får en helt annan stämmning med vänner om man äter hemma tycker jag. :)



Taack! Vad glad jag blir! =)



Kanal 4 alltså :) Kramar

2009-10-18 @ 11:28:17
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se
Skrivet i slottsdammet av: VIKTORIAE.BLOGG.SE - Bloggen som handlar om självkänsla, tankar och tips!

Vad härligt att det har gett er något bra, belöningen såg riiiktigt god ut =)

2009-10-18 @ 11:50:48
Blogg/hemsida: http://viktoriae.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0