Statsrättstentan bakom mig

Tentan avklarad och det känns jättebra och skönt. Känner mig nöjd med mina svar och att ha det bakom mig. Som vanligt hade jag god tid på mig. När det var en timme kvar hade jag skrivit klart. Gick då på toa, åt banan, drack lite vatten och sedan kollade jag igenom frågorna och mina svar. La till lite på några ställen, saker som jag kommit på allt eftersom. När det var 10 minuter kvar lämnade jag in tentan och fyllde i en kursutvärdering som jag lämnade in.
Så, gott om tid för mig med andra ord.

Sedan väntade jag in pluggkompisen S och vi åkte till tcentralen och gick därifrån till Stora Mossen, drygt 7 km. För en vecka sedan gick jag från Odenplan till Stora Mossen, precis 6 km. Så skönt att känna att man kan ta sig tid och göra sådant nu igen. Jag är fri!
Fredag till måndag är lektionsfria. Nästa kurs börjar på tisdag. Tänkte börja läsa lite av böckerna under dessa dagar, men annars ska jag njuta lite av det som får bli mitt höstlov.

Nej, nu blev jag trött. Ska vila lite en stund. Klockan stod på 7 imorse och det är jag inte van vid. Men Wake-up lighten fungerar så jag vaknade av ljuset lite före 7 istället. Mycket skönare. Satte mig i sängen. Ställde om larmet, släckte lampan och lät J ligga kvar utan att han hann vakna helt.

Jag efter sista C1an tentan. Helt överlycklig över att ha sommarlov.
Riktigt så glad är jag inte idag. Har ju tre kurser kvar denna termin= 3 tentor. Men det känns skönt iaf så klart.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Oh, härligt att det är över! Själv har jag ingen träning mer förrän nästa vecka. Skönt skönt.



Fotona ska visas på hemsidan om jag förstått rätt.. ;)



Hehe, jag vet inte riktigt. För då var jag nog sån som gick runt till kommenterade bloggar och visst kommenterade du ida en hel del förr? Kramar

2009-10-15 @ 22:52:37
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se
Skrivet i slottsdammet av: VIKTORIAE.BLOGG.SE - Bloggen som handlar om självkänsla, tankar och tips!

Hej och förlåt att jag inte besvarat på dina kommentarer, men tack för dem! Jag var inte på riktigt sur på bilden vilket du genomskådade.. hehe, men jag försökte iallafall se så där "jag är sur fast egentligen är det helt onödigt och nu har sambon sagt något roligt så jag inte kan vara sur längre för vem behöver vara sur egentligen.." Tycker du att jag fångade tanken?;) Haha!



Vad härligt att det kändes bra efter inlämnad tenta, jag håller tummarna för dig! Men du, den där lampan.. är inte det en sån där som är riktigt dyr? (Med andra ord: Ja jag vill ha en sådan) hehe



kram



2009-10-16 @ 13:25:47
Blogg/hemsida: http://viktoriae.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Haha 103 fick u på vår tenta :P



Vi hade flera olika typer av tentor men just denna låg på vår kurs och lades upp på vår kurssida. Så inga andra tentor fanns med :D



HEhe, ja.. det var innan du hade denna design! :P Förstår inte varför din blogg är så seg hos mig? andra som har IE har inte samma problem! :(



Haft en bra dag? Kram

2009-10-16 @ 23:21:15
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se
Skrivet i slottsdammet av: VIKTORIAE PERSONLIGT

.. förresten, får man fråga vilka typ av armband du har på dig? Såg på bilden att det är typ tre mörka? Är det något speciellt som du har på dig dagligen eller är det bara en accesoar för just den dagen?(;



God kväll och kram

2009-10-16 @ 23:45:14
Blogg/hemsida: http://viktoriae.blogg.se/personligt

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0