Födelsedag!

Grattis Sandra på födelsedagen!
Hoppas helgen varit toppen och att din dag blir kalasbra!
Ett fyrfaldigt leve för Sandra,
hon leve, hipp hipp
hurra, hurra, hurra, hurra.
Tadadamdamdaa


Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: ida

Jorå ja skrev dagbok från ja va typ 7 år elller nått. har kvar alla hemma hos föräldrarna. Men sen kom som du säger lunarstorm. Å då blev det mindre dagbok, även om ja fortsatte med det länge. Nu är det bara bloggen, å ibland skriver ja nått på datorn för att få ur mig saker. Å får en att tänka efter.



Föresten, va roligt med måtten här nere. Grattis! :) Konstigt med höften. undra varför det blivit så. Du får kolla igen om en vecka å se vad som hänt :) Händer idag då? Ja håller på å renovera lite här. superkul:)

krama

2009-10-11 @ 12:24:38
Blogg/hemsida: http://idapersson.se
Skrivet i slottsdammet av: sandra

taaack, och tack för presenten . Jag älskar det!! :) KRAMIS! <3

2009-10-11 @ 22:59:20
Blogg/hemsida: http://erkeus.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

God morgon! Dental tror jag tandläkaren brukar rekomendera. Jag har den där som de gör reklam för... GAH.. orkar inte kolla! :P Men den som munnen säger "bang" :P



Hehe, äsch då! Jag tycker det är skoj med nya kontakter :)

2009-10-12 @ 11:25:27
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.bloggplatsen.se
Skrivet i slottsdammet av: ida

Grattis till byxorna;) ÄR underbart när sånt händer. Dock var det länge sen för min del. men har ett par "smal jeans" i garderoben som ja önskar ja ska kunna ha nån gång. haha. troligt. Menvill liksom inte slänga dom. Tänk om jag en dag kan ha dom utan att dom sitter trångt:P



Men inte är du väl gravis sara;P Låter som du hade en trevlig dag igår. Hoppas denna dag oxå blir bra:)

kram

2009-10-12 @ 12:03:21
Blogg/hemsida: http://idapersson.se
Skrivet i slottsdammet av: Anonym

Jaa, just ja! Listerine! Men då tycker jag du ska testa den andra som jag skrev om! Väldigt mild är den. Lite mesig enligt mig :P hihi



Idag har jag tränat trippelpass och känner mig rätt mör i kroppen. Imorgon är det trippelpass igen men då två kortpass -gött- så är det bara ett pass kvar på utmaningen! Wiiee!! hihi



Hur har din dag varit? KRamar

2009-10-12 @ 22:10:38

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0