Huvudvärk

I söndags fick jag en liten liten antydan till huvudvärk. Den var så liten att jag mest glömde bort att den faktiskt var där hela dagen.
På måndagen tilltog den lite grann men inte var det något att tänka på. Jag hade fullt upp med mitt. På eftermiddagen blev den dock så kraftig att jag la mig på soffan och sov en timme. Det lindrade lite och huvudvärken var hanterbar efter det.
Det blev tisdag och huvudvärken fanns tydligt där innanför skallbenet men jag klarade av att fungera med den. På kvällen tog jag mig en promenad (det var halvmörkt ute men i skogen var det riktigt mörkt så nu vågar jag inte gå där längre på kvällarna/mornarna). När jag kommit hem och varit hemma en stund tilltog det ännu mer. Redan klockan 22 gick jag och la mig i sängen för natten. Vilket är ovanligt tidigt då jag skulle upp vid 8. Jag somnade efter någon halvtimme och sov till klockan 4. Gick upp och drack lite vatten och somnade om. Vaknade 8 av klockan och ställde om den till 9.
Klockan 10 över 9 gick jag upp. Huvudvärken är hanterbar men varför vill den inte försvinna?! Jag behöver ju mitt huvud.


Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Annika

Det kanske är den spänningshuvudvärk som jag drabbades av i slutet av förra terminen.

Den satt i 10 dagar och jag har aldrig haft problem med huvudvärk tidigare och framförallt inte så intensiv huvudvärk som jag hade då.

Så slappna av och stressa inte!

2009-10-21 @ 16:48:37
Blogg/hemsida: http://thefrostingonthecake.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: ida

usch då lider du oxå av huvudvärk. själv hade jag migrän anfall igår. hata. å huvudvärken sitter kvar även idag. Dock är det bättre idag, jag sitter ju vid datorn. wiiee:P men mår inte alls så bra som jag borde.



Angående hollywoodfruarna, så är maria min favvo. haha. synd att det var så få avsnitt, dom va ju helsköna ju;)

2009-10-22 @ 12:30:31
Blogg/hemsida: http://idapersson.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0