Kroppsmått efter 10 dagar

Vi började dieten vid middagen 28 september. Den 30e mätte jag mig på alla möjliga ställen mitt på kroppen. Nu är det 10 oktober och således har det gått 10 dagars diettid sedan jag mätte mig. Jag vägrade ju som sagt väga mig ännu. Senast var ju mellandagarna 2007 och jag vill inte ställa mig på vågen ännu.
10 dagar har det iaf gått. Inte kan det synas så mycket skillnad måttmässigt? Men jag kom fram till att jag ändå ville se om och vad för skillnad det var.

Jag skriver ut skillnaderna idag jmf med för 10 dagar sedan:

Mage smalast -3,5cm

Mage tjockast (över lovehandles) -2cm

Höft +1,5cm

Under byst -1,3cm

Byst -1,5cm

Stuss (ca 20 cm ner från naveln) -4.5cm

Var ju inte direkt tokigt på några dagar? Särskilt inte när man får äta hur mycket man vill och inte har något sötsug.

Någon som har den blekaste aning varför min höft ökade? Resten krymper men höften växer. Skumt.

Nåja.
Idag blir det middag hos min mor och far. Korvstroganoff med sallad. Se, inte så konstiga maträtter!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Ida

Min ängel är min älskade syster. Saknar henne så. Snyft

2009-10-10 @ 18:01:35
Blogg/hemsida: http://idapersson.se
Skrivet i slottsdammet av: Ida

Vill inte skriva om det på nätet. Vad som hände. Men självklart är de okej att du frågar. Kan säga att min underbara storasyster lämnade jorden för många år sen nu. Men kan fortfarande tro att hon ska komma tillbaka. Snyft.



Tack så mycket. Ja den har ja gjort:) älskar att teckna även om det inte blir lika ofta nu förtiden. Men försöker då å då när inspirationen dyker upp:)

2009-10-10 @ 18:30:19
Blogg/hemsida: http://idapersson.se
Skrivet i slottsdammet av: Ida

Nej men de behöver du inte ursäkta dig för. Kunde ju inte du veta. Å precis som du säger är det ju många som kallar även levande personer för änglar. Ingen fara alls. Å det värmer att du skänker oss en tanke:)



Tror oxå på flera liv. Å längtar så tills ja träffar henne igen:)

ja de kanske man skulle börja med att lägga ut. Kan va kul som du säger. Ja skrev oxå dikter i mängder. Gör ja aldrig längre. De va mitt sätt att få ur mig känslor:) skrev du dagbok oxå?

Kram

2009-10-10 @ 19:35:13
Blogg/hemsida: http://idapersson.se
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Låter ju supertokigt! Men de andra måtten är ju nice! =) Grattis

2009-10-10 @ 19:36:15
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.bloggplatsen.se
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Visst är de? Jag gillar mina tänkvärda ord i kalendern. :)

2009-10-10 @ 23:25:48
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.bloggplatsen.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0