Visdomen gör sig påmind

Igår kväll kom det och sedan har det hållit i sig. Längst bak i munnen, bakom sista tanden, där i tandköttet, ömmar det. Inte vid tanden, inte i kinden, inte någon annanstans än just i tandköttet där. Tyvärr råkar jag veta att jag har en visdomstand som legat där nere i käken (eller var den nu ligger) redo att eventuellt komma upp. Jag höll tummarna för att den skulle trivas så bra där att den ville stanna för gott, och när jag var hos tandläkaren i augusti så verkade ingen vandring ha påbörjats. Men nu befarar jag det värsta. Ja, jag vet ju inte för jag har aldrig fått någon visdomstand. Vet inte hur det känns eller så. Kanske är något helt annat. Men...
Tänk om jag håller på att få en tand...


Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: VIKTORIAE.BLOGG.SE - Bloggen där ökad självkänsla och positivt tänkande ligger i fokus

Hej och grattis! Du har vunnit andra pris i min tävling, vilket innebär att jag gärna gör en illustration av dig =) Skicka en ansiktsbild med bra kvalité till min mail så gör jag den så snart som möjligt =) Kram

2009-10-06 @ 10:03:14
Blogg/hemsida: http://viktoriae.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: ida

Hey girl! hur går det med eran "diet" är så nyfiken:) Såg nedan en smaskig sallad å omelett. fint:) Berätta gärna hur det går å hur det känns i kroppen å sånt. är så intressant:) å säg till om du behöver tips eller så:)kram

2009-10-06 @ 13:27:44
Blogg/hemsida: http://idapersson.se
Skrivet i slottsdammet av: Jayne

Hu ja... Jag har två som kommit upp och som sitter trångt och sne två som ligger och väntar.

Tandläkaren ville dra ut de som kommit och operera ut de som ej kommit...FÖR om jag får hål blir det svårt att laga.

MEN sa jag..vi väntar och se.. tar det när/om jag får hål. Som jag borstar längst bak..superdupernogaaaa.

Ha ha ha...

Hoppas det ordnar sig för dig.

Igor var gympaläraren.

2009-10-06 @ 20:33:07
Blogg/hemsida: http://jayne.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0