Förlovningsdag

Idag är det 4 år sedan jag och J förlovade oss.
17 september 2005.


När det blir bröllop? Ja, sisådär juli 2013 tänkte vi.



Grattis till oss på vår förlovningsdag!

Kul att veta:
Det är våra förlovningsringar som utgör bakgrunden här på bloggen.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Viktoriae.blogg.se - En må bra blogg om självkänsla och positivt tänkande

STORT GRATTIS! Jag och sambon firade också fyra års förlovning i augusti =)Jag hoppas ni får en trevlig dag!!



Sv: Tack söta du för röstningen, det betyder mycket.. och tyvärr missade jag chatten med henne ;)



KRAM!

2009-09-17 @ 09:18:19
Blogg/hemsida: http://viktoriae.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Mamma

Grattis till er bägge! Kram mamma!

2009-09-17 @ 11:27:32
Skrivet i slottsdammet av: Viktoriae Personligt

Sv: Hej! Jag hade hoppats på att vinna en tävling men nope, lyckades få fram när tävlingen skulle avslutas och att folk redan blivit kontaktade.. i grova drag, typ.



Jag kommer att skriva om det i bloggen, för min egna skull och för att jag har sagt till tränaren att han ska ha koll på mig så jag måste maila om jag inte varit duktig.. haha, men, det behövs tyvärr ett sådant system för att jag ska sköta mig. Och, det känns bra nu. Allting kommer jag inte skriva ut men jag känner för att ha en personlig blogg igen så därför kör jag på det nu =)



Förresten, har jag skrivit att jag diggar era ringar? Det är coolt mönster på dem! Kram

2009-09-17 @ 14:31:12
Blogg/hemsida: http://viktoriae.blogg.se/personligt
Skrivet i slottsdammet av: Viktoriae - En må bra blogg där självkänsla och positivt tänkande står i fokus

Sv: Tack, känns som en rolig bok att ha här vid skrivbordet men när datorn låser sig hjälper den tyvärr inte (;



Du får uppdatera nu! Känns som att jag är lite halvcrazy och kommenterar på samma inlägg flera gånger med två olika bloggar.. haha!



Kram och trevlig helg

2009-09-18 @ 08:47:18
Blogg/hemsida: http://viktoriae.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Grattis! =)



Och du, den där bakelsen i inlägget innan va lite för mkt för mig idag! ;) På tal om blåmärket eller blåtiran så såg det ju inte allt för nice ut! Tur det varit fint väder så man kan ha solglasögon! :P

2009-09-18 @ 23:56:29
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.se/blogg

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0