Middagar x2

Igår åt vi detta till middag och det blev ju då även lunch idag.

Det ser väl gott ut?
Detta åt vi till middag idag:
Jag är inte överförtjust i Omelett men J gillar det och det uppfyllde kriterierna...
Men jag toppar denna måltid med lite frukt.

Som ni kanske har förstått så kommer bloggen innehålla lite mer mat än den brukar göra under en period nu. Tills vi ger upp eller kommit in i något sorts tänk som passar att äta i ett långsiktigt perspektiv. Som Ida skrev så är det ju inte så bra för kroppen i långa loppet att inte få i sig kolhydrater. Jag och J försöker ha 10% eller mindre kolhydrater i maten just nu, men vi inser ju också att det inte kan hålla i längden. Frågan är vad man ska övergå till sedan..?

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Sammy

Varför hålla på med sådant, 'bantning' funkar aldrig :p Eller vad är det egentligen ni försöker göra :p

2009-09-30 @ 20:23:06
Blogg/hemsida: http://funiwithosced.blogspot.com
Skrivet i slottsdammet av: sandra

sv: aa fy, nu är jag lugn igen:)

2009-09-30 @ 21:40:47
Blogg/hemsida: http://erkeus.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Jayne

usch...usch... mat och måsten.

Ang skola så har du helt rätt... jag är en sån som älskar att lära mmig och UTMANINGAR!!! Men det hör till att jag ska våndas och hamna i panik innan.. ha ha ha ha men det går oftast bra.

ha det bra

2009-09-30 @ 21:56:41
Blogg/hemsida: http://jayne.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Sorry för felande länken! Jag satt hos min kompis som hade gamla adressen min inlagd ^^



Oj oj, gott med mat! Jag har slarvat lite idag och måste göra mer matlådor känner jag! Måste skaffa mig tid att laga mat för magen mår kalasdåligt nu när jg slarvat ett par dagar. Så även humöret!



Ja, det är fortfarande gbg. Vi får se omjag kommer in hoppas :)



kramar

2009-09-30 @ 22:27:09
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.bloggplatsen.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0