När jag står brud...

Nu är det några år kvar tills jag ska stå brud men jag har ändå alltid öron och ögon öppna ifall jag får höra/se något jag gillar/ogillar. För några år sedan fann jag en brudklänning jag tyckte var vacker. Den är fortfarande vacker (sparade bilderna på datorn). Har en liten förhoppning om att min blivande svärmor som är en gammal sömmerska ska erbjuda sig att sy en brudklänning åt mig. Hoppas kan man alltid. Så modeller till en eventuell skräddarsydd klänning kikar jag efter överallt, och även brudklänningar att köpa som back-up om nu svärmor inte vill/hinner ge mig den bästa bröllopspresent hon kan ge mig. Kan ju tom tänka mig betala, bara själva grejen att svärmor syr ens klänning är ju helt fantastisk.

Nåväl. Till saken. Skulle bara slökolla lite på Halens nu såhär på kvällen. Och nu (typ en månad efter eller så?) såg jag att de har en kategori som heter Bröllop. Jag dras till rubriken och klickar ivrigt. Finner till min glädje brudklänningar och även tärnklänningar mm.
Detta är nog min favorit nu när jag tittade. Den dyraste av dem (dock inte dyr) och jag drogs till den direkt med blicken. I like!

Klicka här för fler bilder.

"Ja bah döör" som en fjortis skulle säga.


Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: jayne

Ja du... jag skulle kunan gifta om mig bara för att få ha en ny brudklänning på mig... ha ha ha ha. Fast jag är nöjd med mitt val ändå. Den var ganska enkel... rak och inga större "krussiduller".



Tecken: Vi ska gå en tecken som stöd kurs nu snart med jobb. Har en flicka som använder detta. Tror att det kan vara första steget för mig.



Ikväll... ska jag träffa mina gamla goa kompisar från förr. Vi var 5 tjejer som hängde ihop från sjuan till... ja.. vi var ca 20... som sedan splittrades men nu fått kontakt igen. IKVÄLL ska vi träffas. Ska bli super kul.



Kram på dej

2009-09-04 @ 06:08:25
Blogg/hemsida: http://jayne.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Åh, bröllopsklänningar är underbara! Vissa är så vackra att de i princip är värda att dö för!! :O

2009-09-05 @ 11:17:55
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.se/blogg
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Förresten! Varför finns inte BAH med i ordlistan? Det är ett bra ord ju! :P

2009-09-05 @ 14:49:31
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.se/blogg
Skrivet i slottsdammet av: Jayne

Hade ingen aning om att de sålde brudklänningar på Halens...ser man...

Lördag igen..ahhh.... har du pluggande på g eller är det liiiite lugnt i början???

2009-09-05 @ 15:59:55
Blogg/hemsida: http://jayne.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Jayne

hej hopp....det är geometri...volym, enheter, omkrets...osv...

Just de olika enheterna är svårt... förvandla dem.. men det går bättre och bättre.

2009-09-05 @ 17:56:10
Blogg/hemsida: http://jayne.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Hehe, du avslutar ditt inlägg med "jag bah dör" :D

2009-09-05 @ 18:07:07
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.se/blogg

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0