Snabb uppdate

Jag och J skulle handla. Han frågade sina föräldrar om det var ok att ta bilen.

J - Får vi ta bilen och handla mat?
Svärmor - Men ni handlar ju hela tiden!
J - Ehm.. nej senast vi handlade var i lördags...

Svärfar log åt hur J ägde modern (det händer inte ofta att någon lyckas med).

Faktum är att detta är de gånger vi handlat mat den senaste tiden:
Söndags förrförra veckan,
lördags förra helgen och
nu idag torsdag.
Inte direkt hela tiden va?

Nu blir det idol.

För övrigt mår jag inte så bra. Har varit deckad halva dagen. Eller hela. Men tog det lugnt idag från 15-tiden så förhoppningsvis blir jag bra snart.
Ååh vad jag är hungrig.


Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Viktoria personligt

Ni handlar ungefär en gång i veckan..? Typ som jag? Det är ju alldeles lagom :) Brukar skriva en matlista och så vet jag vad jag ska handla för veckan som kommer, slipper man åka och småköpa produkter vilket brukar bidra till onödiga köp (även om det känns som att jag kan köpa hela butiken när jag går runt där själv.. hehe)



Hoppas du mår bättre idag? Trevlig helg! kram

2009-09-25 @ 08:03:34
Blogg/hemsida: http://viktoriae.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Viktoriae - En må bra blogg där självkänsla och positivt tänkande står i fokus

Sv: Att gå runt till företagen var inte så läskigt som jag trodde.. det gick bra. Jag valde att gå med en kille som är den raka motsatsen till mig vilket gjorde att jag tog plats för att jag ville göra det "på mitt sätt" ;) Haha



Vad händer i helgen? Kram!

2009-09-25 @ 08:21:43
Blogg/hemsida: http://viktoriae.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: anita

Ni två är vuxna människor

handla när ni vill och var ni vill

kram Moster/Gudmor

2009-09-25 @ 14:13:44
Skrivet i slottsdammet av: Sara

Jo Anita, så är det visserligen. Men bilarna är deras så om vi vill handla med bil, vilket ju är att föredra, så måste vi fråga först så inte de ska ha bilarna till något.

Sedan hade svärmor väl fått för sig att vi handlade och lånade bilen jämt, så var det dock inte ^^

Kram

2009-09-25 @ 17:47:44
Blogg/hemsida: http://smuppra.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Viktoriae - En må bra blogg där självkänsla och positivt tänkande står i fokus

Hur mår du i dag då? Hoppas du mår bättre =) Kram

2009-09-26 @ 11:24:37
Blogg/hemsida: http://viktoriae.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Jayne

ha ha ha ha....

Ja du... jag handlar hela tiden.. men storhandlar en gång i veckan. Sen blir det lite mjölkl, bröd, tidning, kanske ngt annat.. men då behövs inte bilen.

Hoppas du mår bättre idag.

Onödigt våld är ngt jag direkt ogillar... som att tejpa en katt..så onödigt så det bara inte finns.

Kram

2009-09-26 @ 12:34:32
Blogg/hemsida: http://jayne.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0