Tacos med köttfärs

Första gången jag lagade tacos. Blev en riktigt mysig tvkväll med J igår. Vi gillar konceptet där vi lagar mat ihop, äter gott, tänder ljus och har något på i bakgrunden och kan mysa ihop oss och småprata i soffan.
Han är ju bara den goaste som finns.

Så här såg det iaf ut igår vid 19.45 ungefär:

Efter detta foto möblerade vi faktiskt om...

Senast vi handlade köpte vi den största gurkan jag skådat:

Från fingertoppar upp över armbågen...
Vägde 0.75 kg och kostade 7.43 kronor.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Jenny

Okej, lycka till med operationen! :)

2009-09-26 @ 18:16:51
Blogg/hemsida: http://jeniis.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Tacos skulle jag kunna äta varje dag! ^^



Hehe, har du lagt till den nu då? :P



Jag vet inte riktigt hur det känns ännu. Jag vågar inte känna efter för sist jag gjorde det hörde jag aldrig mer av min farfar. Det är så mycket känslor och tankar så jag vet inte riktigt vad jag ska tycka, tro, tänka, känna. Jag visste att jag hade släktingar här nere på något sätt, farfar nämnde nog det för tio år sen. Men det va när pappa fick veta att farfar dött (genom bouppdelaren, ingen dödsattest till pappa - hans son inte!) De hade samma efternamn som farfar och det är inte många i sverige som har! =)

2009-09-27 @ 14:09:24
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.bloggplatsen.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0