Torsdagsplanering

Blir mycket bloggande idag. Rekord nu för tiden tror jag. Ett sätt att fly undan pluggandet kanske? Tentan är om 2 veckor och jag tänkte läsa om en bok på drygt 200 sidor samt göra omtentor under dessa två veckor. Allt sitter inte än men känns som jag har tiden på min sida iaf...

Imorgon får Js familj gäster från fagra Gotland. Därför kommer min dag se ut så här:
Upp och käka frukosten. Ser faktiskt fram emot den, kommer nog behålla frukost i detta stuk.
Cykla iväg till optikern för återbesök. Om det nu inte regnar då...
Köpa Kompis till Comviq, hon har lite svårt att få vänner så får köpa några som vill hänga med henne. Brukar kosta 75 kronor och då ställer de upp i 30 dagar! Mycket bra för utstötta telefoner.
Cykla hem.

Sedan blir det till att städa, äta lunch och plugga hemifrån. Jag får inte blogga mycket imorgon. Har inte tid!

Imorgon fyller en gammal goding år, så det får ni se ett inlägg om imorgon. Så därför får jag väl gå ut på en liten promenad när jag ska ringa och gratta. Har ju ingen mottagning på Comviq här hemma...


Idag har jag beställt två påslakanset till mig och J som jag blev kär i. J gillade dem också. Dessutom slängde jag in lite klädesplagg också. Dessutom beställde jag en Wake up light på en annan sida. Var halva priset nästan eftersom det varit ett utställningsexemplar, men är fortfarande vanlig garanti.
Så nu vill jag nog inte shoppa i helgen, har gjort av med tillräckligt med pengar!

Nu ska vi se vilka som går vidare i Idol. Rasmus och Erik, heja heja.


Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Viktoriae personligt

Hmm.. lät inte bra mde ingen täckning? Haha! Jag lyckades ta mig till gymmet faktiskt.. duktig du är som har cyklat!

2009-10-01 @ 14:13:38
Blogg/hemsida: http://viktoriae.blogg.se/personligt

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0