Alva


Här har vi en nyfödd Alva som kom till världen den 2 april.
Hon såg då till att komma med dunder och brak.
Först stannade hon kvar lite extra länge,
sedan blev det dramatik som slutade i akut kejsarsnitt!
Både dotter och mor mår som tur är bra efter omständigheterna.
Välkommen till världen lilla brorsdotter!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Helen

Heej! Vilken härlig blogg du har :)))Hit kommer jag återkomma ofta =))) Massa fina bilder på era nytillkomna familje medlemmar....sååå söta.Såg att min kära mamma var med på en bild oxå ;))Är det okey om jag länkar till din blogg från min hemsida ? ha en fin dag =))) kram Helen Svarts

2010-04-05 @ 17:01:06
Blogg/hemsida: http://www.helen67.dinstudio.se
Skrivet i slottsdammet av: Anna

minsann minsann. jag ska nog börja följa din blogg så jag får reda på sånt här :) har inte hört om det från martin i alla fall. har han fått reda på det? /Anna

2010-04-07 @ 14:24:46
Blogg/hemsida: http://landskapsarkitektdjur.blogspot.com

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0