Datum fastspikat

Äntligen! Som jag har väntat och som jag har slängt mig över brevlådan två gånger dagligen utan lycka. Idag låg det där; brevet från Karolinska! Operation blir enligt mitt första handsval måndagen den 7 juni. Inskrivning den 1 juni på eftermiddagen. Underbart.
Tenta 2/3 juni, studentfirande 3 juni, operation 7 juni, bröllopsfest 12 juni (jag kommer verkligen vara på topp då...).
Nu vet jag. Nu har jag koll. Äntligen!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Åååh, skönt att veta och vad gött att få det du önskade! Kanske går det lättare denna gång?



Just nu snusar Tessan i köket där jag sitter.. hon snarkar alltid till innan hon somnar.. så sött. Tänk vad mycket man upptäcker med djur! Underbart.



Kramar!

2010-04-22 @ 22:55:22
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se
Skrivet i slottsdammet av: Mamma

Det kommer att gå jättebra

2010-04-23 @ 09:53:27

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0