Ett välkomnat tillskott!

Jag må ha syskonbarn. Jag må ha hela nio stycken kusinbarn. Jag må ha två bekanta som har/väntar barn. Men jag har inte haft någon nära vän som har barn. Förrän nu!

Min gamla, kära vän Sa går nu officiellt ut med att hon och hennes F väntar barn. De är i 11 veckan, vilket innebär att barnet kommer i slutet på november.

Ett rejält stort grattis till de båda, så glad för er skull! Tur för er att ni flyttar närmare om ett par veckor. Ni skulle bara våga hålla mig borta från bebisen sedan!


F och Sa

Om ni vill följa Sa och hennes resa så finns deras gemensamma bebisblogg HÄR!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Jayne

Babysar är alltid kul....!!!!!

2010-04-29 @ 21:28:26
Blogg/hemsida: http://jayne.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: mikis

ÄRR SÅÅÅ GLAD :D:D:D

2010-05-01 @ 17:28:47
Skrivet i slottsdammet av: Sara

Haha jag hörde din reaktion av Sandra när hon berättade :-D Så kul! Nästa sommar blir det barnvagnspromenader och hejaklack för att se om sickan kan gå några steg hit och dit :-D

2010-05-02 @ 00:47:38
Blogg/hemsida: http://smuppra.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0