15 hp

Registrerad på tyskan. Med i grupp 1, måndagsschema som jag önskade. Nästa måndag dras det igång. Nu en något sen middag med min älskade J, min bästa vän.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Annika

Hur det blir att vara gravid har inte min vanliga kirurg riktigt kunnat svara på. Eftersom min rygg är helt förskjuten så måste jag kolla upp om de överhuvudtaget går att ha ett barn därinne. Och skulle det gå så kommer det helt klart bli galet jobbigt att vara gravid. Men det ordnar sig nog på något sätt hoppas jag.



Till nåt helt annat. Har du börjat plugga något än? :)

2010-08-25 @ 11:13:40
Blogg/hemsida: http://thefrostingonthecake.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Annika

Ja det är klart du ska göra det! Börjar det närma sig för teoriskrivning och uppkörning snart?



Nej, jag beställde historiaboken och tänkte att det var lagom mängd (115 s) att läsa innan. Jag vill ändå passa på att verkligen vara ledig men jag har inte fått boken än så vi får se. Jag tar ledigt så länge =)

2010-08-25 @ 12:25:34
Blogg/hemsida: http://thefrostingonthecake.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0