Blöt kräftskiva

Vädrets makter ville inte att vi skulle ha en trevlig kräftskiva och försökte få oss ifrån det läckande partytältet. Men vi var tappra och satt kvar. Girlangerna fick plockas ner, de färgade av sig och droppade färg över människor, mat och saker under dem. Kräfthäftet med snapssånger blöttes totalt och till slut kunde jag och Johan bara läsa de två sista sångerna, som var på baksidan. Servetterna, hattarna och duken blev dyngsurt.
Behöver jag säga mer..? Given succé!






Men om ni mot förmodan skulle tvivla på den givna succén,
kan jag intyga att det blev väldigt bra ändå.
Vädret kan inte knäcka oss!
(Och vi gick inomhus efter maten och torkade oss).

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: maddo

låter som en härlig afton! Jag har läst ikapp lite men är supertrött nu.. vaknade tidigt och sen dess har jag bara tränat och ätit... ändå är jag trött! :P



kramar

2010-08-19 @ 13:07:06
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0