Idioter

Vaknade strax efter klockan 6 imorse. Klockan var ställd på 7. Och jag var så arg. Så otroligt arg. Så arg att jag grät av ilska på riktigt när jag vaknade. Orsaken var naturligtvis min dröm. Och jag visste att det var min dröm och kunde skilja på drömmen och verklighet från första vakna sekund. Men jag hade varit så arg i drömmen, fullt förståeligt också, så jag kunde inte riktigt släppa orättvisan jag råkat ut för i drömmen. Jag funderade på att väcka J men bestämde mig för att inte göra det. Då sträcker han ut sin hand och tar tag i min, som låg på täcket på min mage. "När ska du upp?" frågade han. Sedan var vi igång. När jag berättat om drömmen frågade han om det var därför jag väckt honom. Väckt? Nej... jag har inte rört honom eller sagt något, så nej. Han påstod att jag hade knuffat på honom tills han vaknade. Du måste ha drömt det, svarade jag förvirrat. Min teori är att han kände av min sinnesstämning och vaknade av den. Nu äter jag frukost och ska gå hemifrån om en kvart. J däremot har somnat om, för ovanlighetens skull. Men oj så arg jag var när jag vaknade.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Annika

Ja jag såg att vi kom i samma grupp. Jag och Lisa var ganska irriterade eftersom FastReg hängde sig för oss båda pga. överbelastning så när vi väl kom in så var både första, andra och tredjehandsvalet fulla (grp 5, 4 och 1). Någon av de andra kunde vi inte tänka oss men sen uppdaterade vi ett par gånger och så blev 2 platser lediga i 1an. Vi hade velat ha Jonny - det finns ju ingen bättre och mer pedagogisk än honom men men. Hört att Richard är ganska bra också.



Oh ja det är bra att köra med körskolan inför uppkörningen. Jag har för mig att jag körde dubbelpass dagen innan uppkörning. Nu är det väl sådär stenhårda regler med eco-driving och så?

Nervöst med uppkörning :) Jag minns varenda tanke jag hade under de 25 minutrarna som jag körde :)

2010-08-27 @ 11:11:16
Blogg/hemsida: http://thefrostingonthecake.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0