Redo för skolstart, materiellt sett

Det är mitten på augusti och skolstarten närmar sig, med blandade känslor. Idag började vi dagen med att besöka Netonnet. I skolväg köpte jag fem a4-block, stiftpennor, markeringspennor, fyrfärgspenna och stick notes (små postit lappar). Så nu är jag laddad för en termin till. Har ju visserligen lite mer litteratur att köpa men har köpt typ hälften till första kursen iaf.


På Netonnet köpte vi också en 1TB intern hårddisk, 10 brännbara DVD skivor, CD fodral för 90 skivor och två flaskor till kolsyreapparaten.


Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Annika

Har du köpt enligt Vt10's kurslitteraturlista då?

Jag är så irriterad på att de är så sena på att lägga ut uppgifterna på just vår kurs. Hade velat köpt litteratur för en månad sen.

2010-08-15 @ 17:04:55
Blogg/hemsida: http://thefrostingonthecake.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Annika

Åh vilka böcker är det som du vet inte kommer i ny upplaga då?



Jag funderade själv på det där med kåren, studentkort och dess rabatter. Visst måste man väl få studentkort trots att man inte betalar kåren? Alla andra studenter som t.ex. KY-studenter får ju studentkort fast CSN-kortet. Men det vore ju trevligt om man hade fått någon information om vad som gäller...



Nu blir det nog så att jag betalar de där 80 kr till kåren så jag slipper eventuellt krångel så får jag se till nästa termin om man fått svar på frågorna tills då. Jag har köpt studentbusskort nu i alla fall.

2010-08-15 @ 20:04:56
Blogg/hemsida: http://thefrostingonthecake.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0