Skolplanering

Fick ett brev i brevlådan idag. Antagningsbesked och välkomstbrev till Tyska institutionen. Måste in till universitetet nästa vecka för att registrera mig. Första måstet för nästa vecka som annars är helt tom. Jag har ändå lite idéer på vad jag vill och borde göra, men inte en enda körskolelektion tex. Vid registreringen ska man också välja vilken grupp man vill gå i. Finns två för måndagar och två för onsdagar. Jag föredrar måndagar. Tyskaböckerna ska beställas denna vecka också.

Idag var jag och laddade på mitt SL access-kort för studenter i tre månader. 1350 kronor fattigare. Numera får man själv välja startdatum (och om det ska gälla i tre eller en månad). Jag valde from imorgon, för då ska jag till halkbanan och behöver åka mycket kollektivtrafik. Annars hade jag kanske väntat till nästa vecka eller skolstart innan jag behövde kort, och cyklat/övningskört överallt fram tills dess, men nu får det bli imorgon.


Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Netan

Mitt antagningsbesked har också kommit!

2010-08-16 @ 17:34:50

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0