Behöver jag säga mer?

 

Det är 20 minusgrader, vilka känns som -25. Ingenting i trafikväg fungerar. Har statusuppdateringar från folk som sitter fast i bilköer på facebook. Det är en ljusblå, vacker vinterhimmel med endast några små tunna, vita moln. En väldigt vacker dag. På både expressen och aftonbladets hemsidor uppmanades folk redan igår att stanna hemma från jobbet idag. Jag stannar hemma. Inget palats för mig inte idag. Troligen hemma imorgon också. J ställde in sitt skolarbete på kth idag, hans kompis bodde dock så till att han inte hade några problem, men han förstod... de ska istället ses imorgon klockan 10. På onsdag måste jag till universitetet klockan 9 dock. Importante!

 


Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Annika

Jag drog samma slutsats som dig idag trots att jag har seminarium. Ingen lust att lägga två timmar på att komma dit = missa halva seminariet och sen två timmar på att åka hem.

Nepp, jag stannar hemma.



Synd bara att man missar saker pga. SL och inte pga. sig själv.

2010-02-22 @ 11:12:44
Blogg/hemsida: http://thefrostingonthecake.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0