Jag dör...

Har från flera håll fått tipsat om felsms.com. Igår gick jag in på sidan och så fortsatte jag läsa nu på förmiddagen. En del himla roliga saker, och andra saker man bara inte fattar att folk skriver i sms. Men det är väl jag som är oskyldig. Vissa är barnförbjudna, andra är väldigt oskyldiga (som killen som smsade sin mamma och skrev "du vet väl att jag älskar dig?" och hon blev jätteglad. Smset skulle till hans flickvän). Några är "mhm", andra är material som får dig att le.

Nu vet jag inte om det är jag som har en dålig humor deluxe denna vecka, om jag är trött, om flinandet över alla felsms gjorde det hela mer och mer roande eller om denna verkligen var så rolig att den förtjänade mitt tjutskratt (HIHIHIIIIIIII-IIIII-IIIIII).

Här får ni iaf smakprov på sidan:
"Till: Farmor
Sms: Jag orkar inte mer. Jag dör... Jag ger upp
Svar: Lilla vän. Vart är du. Jag ringer pappa nu och säger att han ringer dig. Håll ut mitt hjärta.

Förklaring: Gick över en mil med skolan på friluftsdagen. Skulle skicka till min vän som gick före, att jag inte orkade mer. Smset hamnade hos farmor som senare berättade att hon trodde jag var nära att dö. Hon kommer aldrig glömma den känslan och så får hon tårar i ögonen när hon tänker på det.

/Fiffi"

Jag kan bara tänka mig hur mina äldre släktingar hade uppfattat ett sådant sms... Det kan bli så galet fel!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: bella

Felsms är jäkligt kul, spec do barnförbjudna! :P Filmen ska handla om Jesus, Hitles, Marilyn Monroe och Michael Jackson som måste välja vem av dom som ska till helvetet eftersom himelen är för full. Det slutar med att alla åker för att Hitler övertalar dom :P

2010-02-05 @ 12:50:50
Blogg/hemsida: http://thisdreamisover.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: ida

haha. du din lille... har hemligheter för oss bloggläsare:P hoppas det är nått skoj iaf:)



Oj är det melodifestivalen i morgon, hade jag faktiskt inte koll på. Ska tills värmor på middag i morrn kväll. kan tänkas att vi hamnar i soffan å kollar. men inget som är planerat. du då? brukar du följa de?

2010-02-05 @ 17:28:29
Blogg/hemsida: http://www.idapersson.se
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Kan inte kommentera ditt nyaste inlägg..! Tuppewear... hur det nu stavas är plastburkar som är GRYMMA (bland annat, de har mer också men typ plast.. :P)



Jo, det är de jag jobbar för, märks det så tydligt? :P

2010-02-05 @ 21:48:04
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se
Skrivet i slottsdammet av: V I K T O R I A E - Självkänsla, läsvärt, tips och tankar!

Felsms sidan är verkligen riktigt rolig! Haha

2010-02-17 @ 15:19:32
Blogg/hemsida: http://viktoriae.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0