Nyfunnen släkting?

Jag gick på seminariet iaf, och det visade sig vara det bästa i kursen hittills. Tur det! Föreläsningen var också definitivt värd att gå på. Åkte till palatset och pluggade. Försökte ta igen för min oerhört trötta dag igår. Satt till stängning (22.30) minus 2 timmars middagspaus. Kom hem och skrev dit två meningar i rättsfallskoncentratet som eventuellt ska lämnas in imorgon (de väljer ut några som får lämna in och jag har inte fått lämna än så det är stor chans att det blir jag). Skrev ut och tänkte hoppa in i duschen för att sedan sova. Men så kollade jag facebook och då hade jag fått ett oväntat svar! Mailade en potentiell släkting i usa i juni förra året och undrade om vissa namn och relationer stämde. Idag fick jag svar att de gjorde det! Så jag svarade på det. Hon ville veta hur jag fann henne och hur vi eventuellt var släkt så jag gav mer information så får vi se om det verkar bekant för hennes del. Verkar lite otroligt att finna en med det namnet som har en mamma och morfar med de namnen från det området i usa. Men helt osannolikt är det inte. Vet inte vad klockan är där nu men jag lär väl inte behöva vänta 8 månader på nästa svar iaf. Nu ska jag in i duschen isf, imorgon ska jag hoppa ur sängen klockan 07.00.
Ciao.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Nämen så spännande!! =)

2010-02-13 @ 08:15:49
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0