Bad day

Fått kallelse för återbesök på KS inför nästa operation. 28 januari har jag fått som återbesökstid, jättedålig tid för mig för jag missar garanterat en föreläsning. Ska nog byta tid. Dessutom har de höjt priset till 320 kronor för återbesök, underbart. Jag vill inte göra operationen under våren. De får baske mig fixa en tid till mig i sommar! Annars går jag till ett privatsjukhus och skickar notan till landstinget. Dumsnutar som inte gör sitt jobb ordentligt från början.

Inte konstigt att jag har haft goda minnen och upplevelser av sjukhuset. När de började spåra ur när jag var liten bytte jag från KS till privatsjukhus och har gått där sedan dess. Har privattandläkare. Och när jag väl väljer ett statligt sjukhus så går det inte smärtfritt.
Det var inte det jag hade tänkt. Jag gillar ju inte privatisering av sjukhus och önskar att det fanns bra vård på statliga sjukhus. Jag är inte nöjd med vården på KS.


Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: ida

usch va tråkigt för dig. hoppas de kan lösa sig:S



ja visst är den underbar. kollar ni oxå på nätet, eller ser ni på tv? Är så synd att det inte kan komma samtidigt hit till lilla sverige som det sänds där. Man får ju vänta evigheter på att dvd:n ska släppas här. sucka. men tur att nätet finns :)

2010-01-13 @ 19:49:36
Blogg/hemsida: http://idapersson.se
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Oj oj, här behövs en kram! KRAM! Eller egentligen flera! Tycker faktiskt det är jävligt irriterande att du får så dåligt bemötande när det går så bra när jag gör saker.. :(



Hoppas din bror får en cermoni! =)



Vad tråkigt med din lärare! Sånt gör mig så arg. Sånna människor ska inte vara lärare men tyvärr stödjer oftast lagen dem eftersom de är LAS:ade och jobbat längst.. Morr.

2010-01-13 @ 20:43:17
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se
Skrivet i slottsdammet av: mamma

28 december???

2010-01-15 @ 15:43:52

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0