Bilder från januari

Missat ge er lite bilder från sistone så här kommer några stycken.

Farmors 93 årsdag:

Farmor till höger. Här med två av sina vänner.


Bror P och J var där.


Liksom bror R med familj.
På bilden fästmön J som väntar barn, och i mitten min brorsdotter L.

Även pappa, mamma, pappas äldsta kompis P (barndomskompis) med fru och jag var där. Andra släktingar kunde tyvärr inte komma denna dag.


Ps examen:

Blommorna han fick av mig (och J).


Bror P.

Bror M med A, mamma, pappa och jag var där. De andra kunde inte.


Det jag ska göra nu:

Mitt pluggområde. Som just nu delas med jäsande deg.

Fyller i veckans kurva i min almanacka. Vilken lustig vecka det har varit...

Jobb/plugg ser jag som hur jag känner inför plugget, inte hur mycket det är för det brukar avspegla sig i stressen.
Pengarull: går kurvan ner har jag gjort av med pengar, går den upp har jag fått, är den på 5 har jag inte direkt gjort något.
De jag vill ha högt upp är humör, plugg och pengarull. Stressen får gära vara ganska låg.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Roligt med massa bilder! =)



Jag går upp 7 varje dag så det är lätt att sova runt nio-tio när man är ledig.. :P



Eftersom jag har huvudansvar för Tessan är det i regel jag som går ut med henne. Men ibland hjälper Katarina till och hittils har det gått att lösa. :) Om jag är iväg nån dag (nästa vecka ska vi bowla med klassen ex.) tar hon henne. Det känns bra. Tyvärr är hon inte mycket för att ta långpromenader.. :( Men det löser sig! :)



Jao, men i regel går det ändå på jämnt ut för i man får ju upp flåset tillslut så kommer det gå snabbare till och med! ;)

kramar

2010-01-24 @ 08:30:26
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se
Skrivet i slottsdammet av: ida

ja precis. då blir det inte för mycket av det goda:) perfekt. Oj din vecka började lågt men tog sig bra där till helgen. Härligt att det iaf blir bättre. Har du aldrig smakat cupcakes?! åhh herre gud de som är så gott, å framför allt roligt att göra. De får du allt baka nån dag;) krama

2010-01-24 @ 10:58:07
Blogg/hemsida: http://idapersson.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0