Gammal design

Blev plötsligt sugen på att kika på gamla bilder jag tagit från ett visst tillfälle. Himla svårt att hitta den mappen dock, jag har ju tagit så oerhört mycket bilder de senaste 2 åren... Går iaf igenom en himla massa gamla bilder och stöter på en print screen på min blogg i en gammal design. Hur många av er känner igen den?
Jag minns inte när jag hade den, men jag bytte till "Så länge du finns i folks hjärtan dör du aldrig" som ledord när mormor gått bort vilket ju var i maj 2008. Så bilden är tagen efter det.
Nej nu borde jag gå och mysa med kudden istället, en dag imorgon också!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Erica

Svar: Tack! :)



Kommer inte ihåg den designen, men har dock sett den på andra bloggar.. ;p

2010-01-22 @ 15:25:49
Blogg/hemsida: http://faithhopelove.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Detta är innan min tid iaf! Ooh jag har gjort det jag ska idag!! Wiie, blev lite senare än beräknat men jag är klar och det är vikigast! :D Undrar om jag ska baka? Är förbannat sötsugen! :P



KRamar

2010-01-22 @ 20:57:16
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0