Vet du...

att jag vill - mycket men inget specifikt just nu
att min senaste kyss - var efter ett tvprogram för någon timme sedan
att jag lyssnar mest på - mitt eget tjatter
att jag pratar - hela tiden oftast men i vissa situationer är knäpptyst
att jag inte gillar - att prata politik
att min första riktiga kyss - med J har vi katten Kurius att tacka för
att kärlek är - det man lever för
att jag gillar att - ta det lugnt
att jag alltid kommer att - vara lite lat
att jag är hemligt förälskad i - nej vänta nu, om jag skriver det är det ingen hemlighet!
att sist jag grät var - av skratt
att min mobiltelefon är - förresten, vilken av dem menar du?
att när jag vaknar på morgonen - vaknar jag oftast helt direkt, men sedan lovet har jag sovit vidare
att innan jag går och lägger mig - borstar jag tänderna (doh)
att idag har jag - nästan bara suttit i soffan här hemma
att jag just nu tänker på - att jag borde ha pluggat
att i kväll ska jag - laga middag och lägga mig i tid, typ
att i morgon kommer jag - plugga, som jag borde ha gjort denna helg...
att jag hoppas - att vi kan skaffa katt i sommar
att jag verkligen vill - att det förbannade hålet mirakulöst växer igen så jag slipper operation

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Skönt att ha en lista att förhålla sig till!



Ja, ditt nyhetstips är superbra ju! Låter som en bra idé! :) kanske att jag hade sett sista delen av nyheterna då. :P



Hoppas du haft en skön helg iallafall! KRamar

2010-01-10 @ 17:06:12
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0