Kvalité

Igår besökte vi IKEA. Vårt primära mål var sängavdelningen och att testa madrasser. J är nämligen trött på skarven och på att min säng är väldigt mycket skönare än hans. Vi har flera alternativa vägar att gå, som självklart varierar i kostnads- och praktiskhetsperspektiv. Vi är ännu inte helt hundra på vilken väg vi ska gå...

Men vi kom knappast hem tomhänta. Vi köpte ramar för fem fotografier. Har letat överallt efter svarta fotoramar men verkar nästan som att IKEA har patent på det. Nu ska vi bara finna bilder vi vill sätta in också...
Så köpte vi sex stycken handdukar att torka händerna på i badrummet, och två lite större handdukar. Skärbrädor, slickepott och smörknivar blev det också. Hela kalaset gick på under 300 kr så det är vi nöjda med.

Eftersom det blivit lite lite Sara och J kvalitétstid på sistone så bokade vi in en Sara och J kväll ikväll. Vi ska laga lite extra god mat, köpa hem vin(!) och se på film tillsammans. Bara vi två.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Morr, jag hade skrivit en lååång kommentar som försvann.. :( Snyft.



Jag skulle rekommendera en heltäckande bäddmadrass, eller ett sånt skarvskydd framför en stor madrass var det jag ville komma fram till änyway.



Vart är det ni reser nu?



Kramar

2010-07-26 @ 18:55:41
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Jag skulle inte rekommendera en helmadrass. Det blir gärna en grop i mitten då. Det finns däremot en sån liten skarvmadrass som ni kanske kan kolla på? eller en stor bäddmadrass tips



Vart är det ni åker denna gång? Minne guldfisk.. :(



Kollegorna brukar kolla fb på arbetstid oh jag gick in genom en kollegas konto.. men de

2010-07-26 @ 18:56:03
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0