Veckoplaner

Sov kasst i natt, drömde knasigt och vaknade med ett ryck. Kunde inte somna om på flera timmar för att jag blev så nojig (trodde att stygnen släppt, vilket jag drömde, men det har de inte). Ikväll blir det parkteater med Empan, sedan Tysklandsmatch i VM. Såg för övrigt Sanna Kallurs häcklopp igår i Diamond League och blev så glad för hennes skull att hon verkar vara tillbaka! Har lite planer under morgondagen, både dag och kväll, och på tisdag ska jag träffa Maddo (bloggkompis sedan några år tillbaka, boende i Gbg) i verkliga livet för första gången. På onsdag ska jag träffa St, och förhoppningsvis också T och friidrotts-S igen för första gången detta lov och spana in LoveSthlm i stan. På torsdag kanske jag behöver vila, inte riktigt i form för så här mycket aktivitet ännu egentligen men men... Lever bara en gång.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Bella

Hade tänkt komma förbi men det blev aldrig av och denna veckan är det fullt upp med mormors begravning, bukowskis och landet. Sen drar jag och Markus upp till Gävle över midsommar och några dagar in i Juli! :/ Menmen... Vi får ses i Juli iaf, jag bokar dej och Johan då. Ni är mina då mwhahaha

2010-06-13 @ 20:25:40
Blogg/hemsida: http://thisdreamisover.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0