Är rädd om det där uppe

Ska bara inflika att jag köpt en cykelhjälm nu! Enligt J tog det 40 minuter och när jag väl bestämt mig fanns ju inte den hjälmen i den färgen, mörk, utan bara i rosa. Slutade med att jag köpte visningsexemplaret och fick 50 kronors rabatt på priset. Köpte hjälmen på klassiska Sigge Sport som tidigare legat i Vby centrum, först där Intersport idag ligger och sedan på andra sidan vid bussarna (halvtaskigt läge). Sedan fick de flytta när Vby expanderade (och blev "city") och nu ligger den vid Johannelund. Men den ligger bredvid en Coop stormarknad så vi veckohandlade på en gång. Känner att jag vill sponsra dem lite framför Intersport och Stadium.
Så nu kan jag cykla ut och slira när jag vill!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: W;s mamma

Hej! Jag letar info om gomspalts-operationer och hittade din blogg. Hur gick det för dej, läkte det ihop helt? Min son opererade sin mjuka gom i onsdags och nu ikväll rann gröten ur näsan igen. Jag fick total panik, trodde att det skulle va slut med det efter operationen. Han är bara 7 mån så det är supersvårt att kika in i hans mun eller fråga hur det känns :-(

2010-03-17 @ 21:01:09
Skrivet i slottsdammet av: Annika

Jo den typen av depression förstår jag men i Metro stod det mer att man blir deprimerad för att man inte mår bra av ljuset och inte hinner med att det blir ljust så fort. Och 2 miljoner människor?

De flesta tror jag ändå blir väldigt lyckliga av våren.

2010-03-18 @ 09:35:48
Blogg/hemsida: http://thefrostingonthecake.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0