Halvdöd lärka

Igår kom svägerskan hem från den lilla ön i söder (England) så vi var bjudna på middag hos Js familj. När vi kom för att låna bilen vid lunchtid blev vi bjudna på lunch. Summa summarum, vi lagade ingen mat att ha i matlådorna till idag lunch. Suck. Middagen blev självklart utdragen (inte långtråkig dock) och det var först vid 23-tiden som vi var igång med maten. Ett Jamaicanskt recept på kyckling blev det som vi inte testat förut men det var väldigt gott faktiskt. Vid 00.30 kom vi i säng. Jag vaknade vid 5-tiden men kunde somna om direkt. Sedan vaknade jag 5.30 och 5.55. Sista gången masade jag mig ur sängen, skulle ju ändå upp klockan 6. Underbart med sommartidsomställningen också. Tog sällskap med J både till och från stan idag. Min första lektion innebar avtalsförhandling, där mitt "lag" fick till en rätt bra deal. Sedan var det seminarie i vanlig ordning och hovrätten redovisade sin (vår) talan. Vi lämnade käromålet utan bifall. Därpå följde lunch och föreläsning. Vid 13.30 föll jag i koma typ, men efter rasten piggnade jag till igen och höll mig i form resten av skoldagen. Åkte i ärende till Odenplan där jag senare mötte J. Hem och slappa en stund (inte sovit än dock) och nu blir det lite plugg till imorgon medan J lagar middag (köttfärslimpa). Inget PM-skrivande idag, det blir imorgon och på onsdag som pennan ska glöda.

Mer intressant än så var inte min dag. Hoppas er varit mer spännande!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Jayne

Ja vissa dagar blir allt bara trevligt men fel :D

Man har ju sina rutiner.

Hoppas du haft en bra tisdag

2010-03-30 @ 15:55:41
Blogg/hemsida: http://jayne.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0