Segt

Vissa dagar vill man inget hellre än att bara ligga kvar i sängen. Känns som jag sovit precis för lite i över en vecka nu och många bäckar små. Idag har jag terminens sista lektion, så imorgon kan jag ge mig själv sovmorgon om det behövs. Om nu inte J ska upp supertidigt, han har tenta på fredag igen. Dessutom behöver vi veckohandla. Det blev lite knasigt med det denna helg eftersom vi var borta så mycket. Får se när det passar att sticka iväg på det. Nej nu ska jag borsta igenom mitt nytvättade hår och se om vi kan göra något bra av den här dagen också...

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Oh, härligt snart är det lov då! :)

2010-05-26 @ 12:34:24
Blogg/hemsida: http://blogg.dreammaddo.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0