Dejt på dejt

Igår kväll skulle jag ha en middagsdejt med Empan, då har hon fått influensa. Imorse skulle jag ha pluggdejt med Si men då hade hon blivit dunderförkyld. Vad är detta? Jag tror att när jag väl blir sjuk kommer jag tänka "men äntligen!" till en början. Har känt i flera månader hur jag inte är riktigt hundra alltid men absolut inte att klassas som sjuk (eller sjukare än vanligt iaf). När ska jag drabbas undrar jag...

Jag avbröt pluggandet på eftermiddagen och vände hemåt. Det gick så segt idag och jag hade andra saker på min lista att göra hemifrån så kan lika gärna beta av dem. En julklapp till är fixad och jag smider på andra planer. Tycker dock det är väldigt svårt i år. Vet inte alls vad jag ska ge många av mina nära och kära. Dessutom har jag reserverat biobiljetter till lördagen. Då har vi Js arbetskamrat Flipper (han vet inte att han kallas så av mig) med flickvän Y på middagsbjudning och ska sedan på Harry Potter-filmen. Vi har riktigt bra platser, men biljetterna måste hämtas ut senast imorgon. Ska bli kul!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0