Första dygnet

Jag är en dålig förebild. Skäms på mig. Ja, jag stannade hemma idag istället för att gå på föreläsning. Men det är ju frivilligt om man vill gå på föreläsningarna och jag har nyss läst det kapitlet i boken... Och så är det bra för Ceasar att inte vara själv första dygnet. Tror jag iaf. Han har verkligen tuffat på sig under förmiddagen. Jag har fått nospussar och han har klivit över mitt knä och lagt sig vid mitt ansikte i 10 sekunder. Han har gått ner för hela nedertrappan och upp igen. Han tar för sig mer med sin rosa favoritboll, hoppar och skuttar och kliver på kuddarna på golvet. Han har gått in i en papperspåse (med bortklippta handtag). Han försökte gå in i städskåpet men det klirrade så det var lite otäckt, men det är bara bra om han inte går in där (går inte att stänga dörren helt). Äter och dricker gör han och jag har plockat ur hans sandlåda två gånger idag. Igår tyckte han det var läskigt om bollen kom nära oss men nu har han bara ögon för bollen när han leker och struntar i om de ligger vid mina fötter. Nu gick han in i papperspåsen igen och kikar ut.

Vi ska få lite fikasällskap om en stund. En helt ny människa. Ska vi se hur han reagerar på detta.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0