Första tomten för säsongen

Var en sväng till Ö&B (får väl börja säga "överskott och bolaget" eftersom de envisas med &:et) efter plugget och handlade på mig diverse nödvändigheter. Passerade hyllorna med julsaker och såg en tomte för en billig slant. Ja, chokladtomte då. Jag var där i krokarna för att köpa mig en chokladkalender. En vanlig hederlig chokladkalender. Men när jag gått igenom hela affären och packat en hel korg full med bra saker så hittar jag dem äntligen vid kassan. Då står det inget pris förstås, så det fick vara. Jag får köpa det sedan. Tillbaka till tomten. Jag köpte mig en tomte, vilket innebär att jag har lite smått börjat närma mig julen. Jag har förstått att många av er satt upp julgardiner, adventsljusstakar, stjärnor och dekorerat fint med mossa och grejer. Ja, en bekant har tom klätt granen!! För mig är väl först denna fredag innan första advent det känns okej att börja smycka lägenheten. Nu har ju jag iofs redan röda gardiner... Det jag ville komma till var att nu har jag också påbörjat min vandring till jul. Väldigt vad omständigt det blev.


Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0